Biežāk uzdotie jautājumi

Kā veikt apmaksu par pasūtījumu?
Pēc pasūtījuma izdarīšanas uz Jūsu e-pastu tiks atsūtīts pasūtījums-rēķins. Balstoties uz šo rēķinu veiciet bankas pārskaitījumu uz uzņēmuma rekvizītiem, norādot pasūtījuma numuru.

Kā mainīt piegādes adresi/veidu?
Izmaiņas piegādes adresē vai veidā varat veikt līdz rēķina apmaksas izdarīšanai, zvanot darba dienās 10:00-19:00 vai sūtot sms (ar norādi par pasūtījuma numuru) uz internetveikala tālruņa numuru 26449411.

Cik ilgi pēc pasūtījuma izdarīšanas un kā atcelt pasūtījumu?
Jūs varat atcelt pasūtījumu nosūtot e-pasta vēstuli, norādot pasūtījuma numuru, uz: shop@figura-line.lv, līdz brīdim, kad esat veikuši apmaksu.

Kā notiek sūtījuma saņemšana ar "Omniva" pakomāta starpniecību?
Pēc tam, kad Jūsu pasūtījums tiks nogādāts un ievietots Jūsu izvēlētajā pakomātā, Jūs saņemsiet informatīvu e-pastu un sms ar unikālu durvju kodu no "Omniva".

  1. Pēc īsziņas vai e-pasta paziņojuma saņemšanas, dodieties pie pakomāta.
  2. Pieskaroties ekrānam, izvēlieties valodu, pēc tam izvēlieties “Sūtījuma saņemšana”.
  3. Ekrānā ievadiet īsziņā / e-pastā saņemto durvju kodu.
  4. Izņemiet sūtījumu no atvērtā skapīša.
  5. Aizveriet skapīša durvis un apstipriniet sūtījuma saņemšanu, nospiežot uz ekrāna esošo pogu "Apstiprināt”.

Ja esat izvēlējušies piegādi ar "Omniva" pakomātu starpniecību, e-pastā saņemsiet sūtījuma numuru, lai varat jebkurā brīdī sekot līdzi  sava sūtījuma atrašanās vietai www.omniva.lv

Uzdot savu jautājumu

© FiguraLine-shop.lv

 .